Přejít na hlavní obsah
11 kvě, 2025

Jak Martin do Expressu přišel a s ním velkoobchod s díly

11 kvě, 2025

Velkoobchod s náhradními díly pro ČR a SK

Pamatujeme si ten den, kdy nám zavolal obchodní zástupce firmy, která dodávala náhradní díly po celém Česku a Slovensku včetně nás, že končí svou činnost. Byla to nepříjemná zpráva, dokonce nám ukápla slza, chvíli jsme dokonce propadli panice, kde budeme díly brát? Co to pro nás znamená? Budeme muset zdražit? atd atd. Ale to bychom nebyli my, kdybychom v té situaci neviděli příležitost. Navíc, když si nás ten obchodní zástupce tak oblíbil. A výsledek? Domluvili jsme se na spolupráci, zjistili, co vše bude potřeba (a nebylo toho málo), a získali jsme nového skvělého parťáka do firmy, Martina Onderku a spolu s ním spoustu zajímavé a napínavé práce navíc.

A to doslovně celou dobu jsme byly zaměřeni na B2C a během pár měsíců jsme museli se částečně přeorientovat na B2B trh.

Jedna věc byla naskladěnění náhradních dílu ale jak dál?

Nevěděli jsme jak dál.. "byla to sranda"

Poprvé to vypadalo na "slepou uličku". Nikdo jsme si nechtěli připustit, že to nepůjde a neobešlo se to bez ostré výměny názorů. Postupem času ale hlavy schladli. Začali jsme naslouchat Vám našim partnerům. Změny byly na denní bázi. Nakonec jsme si ale uvědomili že zase takový rozdíl mezi B2B a B2C trhy není. Každý partner ocení osobní kontakt s obchodním zástupcem, kvalitní podporu a rychlé řešení reklamací.

 

Byl to oříšek i z pohledu marketingu. Zjistili jsme že to není o reklamě ale o lidských vztazích a osobním přístupu.

 

Zaměřili jsme se na Vaší spokojenost a feedback na kvalitu náhradních dílů.
Freelancer ES